Blåst och Regn

Idag Torsdag är det blåst och regn. Båten till Nynäshamn gick inte i morse pga blåsten.
Sätter in lite nya bilder som jag tagit och fixat i photoshop.

Om Kajsalisa läser detta så har jag en fråga: Du vet din tårta som bara är en bild och som du använt verktyget, så har jag också gjort men hur gör man sedan efter det är markerat, det framgår inte i min nya bok.



Fasanen fanns i min trädgård igår eftermiddag




Bild av min kamin när jag eldade igår


Jag får nog sätta lite fart här ska åka till min uppfödare och se på hennes valpar som nu är 5 veckor
Ha det bra alla så ses och hörs vi igen


Kommentarer
Postat av: Ia

Nu är jag lite osäker på hur Ditt Photoshop fungerar..men det bör väl vara ungefär detsamma!



När Du fått markeringen att gå ihop så att det blir som en myrstig som "blinkar" så klipper Du ur markeringen och klistrar in i en ny bild, som Du själv får öppna, med den bakgrundsfärg som Du önskar! Skulle Du vilja lägga in en bild här på Din blogg så är det ju enkelt för den är ju vit så då är det bara att klippa in...och sen är det klart!!!



Lycka till!

2009-10-15 @ 10:19:24
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Siv-Britt

Då hade jag tur som hann till fastlandet, här har vi strålande sol.

Gissar att valparna var söta?

Hoppas värken dämpar sej, jag vet.....fast jag äter både förebyggande och direktverkand medicin mot eländet, så kommer det i perioder. Just nu är en sämre period.

Ha det riktigt gott!! Kram

2009-10-15 @ 10:20:20
Postat av: Anonym

Du har lyckats jättefint med dina bilder vännen :)



kramen

2009-10-17 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0