Måndag

Så var den här helgen slut igen, vad dagarna går fort tycker jag.

I lördags var maken och jag såg



Den filmen var verkligen sevärd. Det var fullsatt i salongen.

På fredag fick jag se att det var julmarknad inne i visby, så den ska maken och jag gå på.
Såg också att dom tar inträde , det tycker ju inte jag att det ska behövas. Men man betalar och ler.

Lyssnade på radio i går och det är inte ofta det händer
Det var Lotta Grey som intervjuades av Ulf Elfving och det var ett intressant program för hon berättade hur det var att vara sjuk i cancer och ha familj. Hennes cancer är kronisk och den är inte botbar. Du kan läsa hennes blogg som adressen här är till
http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman//

Där finns mycket att läsa. Hon berättade även på radion att hon planderade sin egen begravning.

Vi har en i min mans släkt som tyvärr dog för fyra år sedan och hon visste om att hon skulle göra det så hon planerade också sin begravning. Hon var nygift och hade ett nytt bra jobb.

Idag har jag varit en sväng i stan och kikat lite något måste man ju göra om dagarna.

Ha det bra alla



Kommentarer
Postat av: Znogge

Tror vi ska komma iväg och se den filmen... Bra att höra någon som sett den och få lite åsikter!

2009-11-16 @ 20:33:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Siv

Jag har följt Lottas blogg i ett par månader nu och har blivit fast i den. Hon skriver så fint och öppet om sitt liv. Håller tummarna att hon får ett långt liv tillsammans med sin familj.

2009-11-16 @ 21:54:21
Postat av: Siv-Britt

Saknar lite att ha nära till stan och bara åka dit o kolla. Lika krångligt att ta sej till stan var jag är...ska kolla bloggen du tipsade.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

2009-11-17 @ 11:45:40
Postat av: Ingrid

Hej Ing-Marie!

Den där julmarknaden ska vi nog också försöka gå på, få se om vi kommer iväg. Jag hörde också den där intervjun, tala om att vara stark, hon var verkligen en stark människa. Undrar om man skulle kunna agera likadant själv?



Tack så hemskt mycket för att du röstar på min blogg, det uppskattar jag mycket.



Kram Ingrid

2009-11-17 @ 12:18:33
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0