Bio

I går var maken och jag och såg Änglar och Demoner. Den var toppen bra och den rekomenderar jag varmt till alla att se.




Jag har läst halva boken Snömannen och jag måste säga att den var för rörig i min smak. Så nu lägger jag den åt sidan och börjar på en annan bok som heter Dyrbar Kärlek som Ia har rekomenderat i sin blogg. Hoppas den är bättre.

Sol och skönt idag är det men blåser lite kalla vindar.

Den 4 Juni åker jag till fastalandet och studentfest och åker hem den 7 juni på kvällen igen.
Jag tar flyget upp det är snabbare och inte så mycket dyrare faktiskt.

Det är min vänninas son T som tar studenten, nästa år är det J och året därefter är det det R.
Så ungarna följs åt vad det gäller student.
I och jag har känt varandra i över 40 år kom hon fram till via ett sms för någon vecka sedan.
Vi håller fortfarande kontakten via telefon, mejl och sms. Vi ses några gånger per år.
Nu var det två år sedan hon och hennes familj var på ön men hoppas dom kommer snart.
Det är lättare för mig att ta mig eftersom jag är lyxhustru och är hemma hela dagarna.

Ha en bra dag alla som orkar läsa detta

Siv-Britt: Klart vi ska ta en fika på vår nya terass i sommar. Hör av dig när du är nere nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag vill oxå se den o det skall jag oxå.

Orkade alldrig läsa boken men det jag har hört så

skall den var rekomendabel.

Du får ha så trevligt.

Må väl.

2009-05-14 @ 20:42:31
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0