Vet inte

Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om, det blir idetorka här i mitt huvud.
Hundutställlningen gick väl så där, Queen fick ett rött band  fick en slät etta, Hon gick inte vidare pga att domaren tyckte hon hade för lite päls men annars så var hon vacker. Hon är vacker i mina ögon och det fattar ingen domare..hihi.
Vädret har blivit lite svalare nu och det känns skönt.
Natten till fredag kommer makens äldsta son med flickvän hem, det är ett helt år sedan vi såg honom sist.
De ska bo i flygeln så jag har just varit ute och bäddat i ordning där.
Jordgubbarna kommer för fullt i mina plantor nu och även en del smultron har jag fått.
Ikväll blir det lite tränings skytte för min del. Tar maken med mig. På lördag är det föreningstävling så jag hoppas det går bra för vårat lag. Söndagen ska vi till Fideli på loppis. Måndagen är maken ledig och på kvällen är det skytte igen.








Vad jag hatar dessa rackare.







Ja det var allt för den här gången så håll till godo.


Kommentarer
Postat av: Loppan

Jobba på Queen, nästa gång går det bättre. Här i storstaden finns det frisörer som kan fläta in lite löshår annars. : )



LÖpar-Loppan & co

2009-07-09 @ 08:47:02
Postat av: Kusinhustrun

Ja det är gott med jordgubbar!Du får skaffa dig lite fler plantor. En jordgubbe låter väldigt lite!

2009-07-09 @ 09:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0