Julafton


Tomtemor och Tomtefar kom på besök idag








Idag har vi haft sju stycken gäster, det var min mamma och hennes sambo, min svärmor, mitt ex och son, min svåger och svägerska, jag och min man.
Vi fixade färdigt allt till klockan två när gästerna skulle komma. Dom kom på utsatt tid så det var bara att sätta sig och äta och umgås. Det tog tid vid matbordet men det gjorde ingenting. Sedan såg några på Kalle Anka och några minglade. Min svägerska är ju från Thailand och det var hennes första jul. Hon är buddist så dom firar inte jul.
Hon tyckte det var roligt att lära sig något nytt.

Kaffe och glögg och sedan var det paketöppning, så mycket paket det var.
Jag fick guldörhängen av min man, så söta och fina var dom.
Sedan var det lite blandade presenter. Efter några timmar åkte gästerna hem till sitt och vi blev sittade i
soffan med varsitt glas vin och bara njöt. Nu är julaftonskvällen slut. Dagen gick fort.







Kommentarer
Postat av: Siv

Vad trevligt ni har haft!

God fortsättning på alla helger

till er från oss

2009-12-27 @ 01:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0