Sommaren

Ja nu är det några varma dagar på vår ö. Men man märker att mörkret börjar göra sig påmint på kvällarna.
Lysena åker på i fönstrerna.
Lägger in lite bilder så ni får se





Vad har jag gjort i sommar då kanske ni undrar.

Jag har varit på en begravning
Varit på bio en massa gånger









Dessa filmer har maken och jag sett i sommar



Ätit middag ute flera gånger
Maken haft semester i fyra veckor
Varit på loppisar men det är svårt att göra av med pengar på dom, det finns ju nästan
bara porslin och böcker och det har man massor av själv.
Köpt ett nytt draperi till ytterdörren



Solat och solat men inte badat, det är jag inte mycket för
Taget en massa kort

Återkommer när jag har mera att berätta om.

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som en bra semester.

Väntar med spänning på bilder.

Må väl.

2009-08-08 @ 21:33:23
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: iidaa

var sommaren med göran bra?

2009-08-18 @ 15:52:12
URL: http://metrobloggen.se/iidaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0