Höst

Ja idag har hösten kommit det är kallt och ingen sol idag. Mörkt om kvällarna.

Ida frågade om filmen Sommaren med Göran var bra svaret är JA

Min kusinhustru hade inga böcker att läsa så jag skickade en till henne i förrgår vid halvsex på kvällen och dagen efter så hade hon den. Hon hade börjat läsa den också. Väntar med spänning på att höra hur hon tyckte den var.
Vaknade med ont i halsen och allmänt snorig och lite frusen. Får sätta mig med nya Allers som kom i postlådan idag.
Undrar hur många som läser min blogg och struntar att kommentera?
Jag läser några och brukar för det mesta kommentera vad dom skriver eller deras bilder.

Idag blev det inga bilder, hittade inga som passade tyckte jag.

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Det där med kommentarer är knepigt. Jag har ju besöksstatistik och har oftast mer än 100 besök om dagen. Därav kan det vara 10-12 ibland mindre som lämnar en kommentar. Varför inte fler? Det kan man ju fundera över.

Julen ja och kalendern! Ännu har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra med kalendern i år. Det känns nästan som det är lite svårt att förnya sig och få till något intressant. Få se hur jag gör!

2009-08-19 @ 16:10:58
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Siv

I mitt fall är det ren slöhet att inte kommentera. Det erkänner jag fullt ut.

Krya på dig, inte kul att vara sjuk på sommaren!

2009-08-19 @ 16:50:40
Postat av: Loppan

Jag försöker...

//Loppan

2009-08-19 @ 21:35:41
Postat av: Ia

Inte ens i verkliga livet är jag mycket för att kallprata så det är nog den största anledningen till att jag itne kommenterar!!!



Jag skriver nåt när jag tycker att jag har nåt att säga...!!!



Rackans fina bilder har Du fått till det vill jag görna säga...nyckelpigan var ju kanon!!

2009-08-20 @ 08:56:38
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0